Och jag skulle skriva något smart just här men det blev inget!

Halloi alla fantastiska läsare! 
Mår ni bra? 

Jag har lite för mycket att göra just nu så jag ber om ursäkt för min frånvarande från bloggen. Det händer stora saker nu och kanske snart kan jag säga mera om just det. 
Önska mig lycka till för att jag behöver verkligen det just nu. 

På besök har jag min sköna-böna och kan inte bli mera glad för att just hon är här och håller mig upp. 
Jag är verkligen välsignat som har henne och hennes smarta lilla hjärna. 

Just nu är jag i den mysiga lägenheten och jag säger det igen hur mycket jag uppskatar det att jag är själv och stör ingen då jag kommer kl 02:00 från jobbet. Det fungerar bäst för mig så där. 
Jag hoppas verkligen att allt detta jag gör kommer att resulteras för det bästa och som jag planerar och vill så att jag kan sluta med allt detta krävande och kvävande handlingar som bestäms ut av situationen och inte av mig. Skulle ni förstå föra mening kan ni förstå vad jag menar men jag tvivlar att ni gör det för sättet som jag skrev den på. 
Det kommer för många tankar på en gång och jag kan inte sorters och skriva snabbt nogg för att skriva de som de ska vara. 

Nu ska jag sova och jag önskar er en fantastisk dag. 



Min favorit säng 

Brukar sova i 12 timmar här!!! 


Jag kunde inte motstå så jag hade en för middag och en för frukost!!!

Efter allt dessa smaskande blev det dags att gå och svettas förstås!


För att sen ta och göra Stockholm med min köna 


Nytt bil och nytt ställe blev det också!
Det var roligt kväll


Jag och min älskling vet hur vi ska få energi. Mammas lilla älskling har gjort en smotie med protein före tufft träningen. 



Ja juste och det ska vara en till f...... Valentines ensamt!


I hate this text cos it's so f....... True!!! 
Ingen har älskat mig genom åren så vad skulle det göra för skylnat just på Valentine's day???!!! 

Ingen fucking ting!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0