Älskar!

Jag jag gör det, jag älskar då jag är hemma och är med min älskling framför brasan. Ikväll är jag då själv med mina favorit filmer för att älsklingens med sin älskling:) 

Jag har en låååååång lista av filmer jag vill se så jag ska starta med en av mina  underbara kärleks och actions favisar!


Älskar mitt hem och mysigheten hemma

Jag hade så bra underbara dagar med dena bortsprungna darling :


Det är svårt att lämna mina sköna-böna efter två dagar. Vi hade det gött❤️


Åh jag känner forfarande av de underbara sakerna. Älskar de 


Med varmt choklad smakade de mera fantastisk än vad jag någonsin trodde.

Dundas:-)

Ha en fantastisk fredag alla underbara läsare❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0