Happy New Year everyone!!!!

Och då frågar jag: hur var erat nyttårs firande? 

Min firande vart okej! Det blev totalt förstörd redan den 30 dec!!! Från och med iår kommer jag att alltid hata nytt år!!!

Nästa år ska jag stänga alla telefoner och datorer redan före Jul och fira ensam nytt år. 
Tänkte att på sådant sett kommer ingen någonsin att bestämma sig att förstöra mitt glädje på de mest älskade dagar på en så äckligt sätt. 
 
Jag tycker att resten är väldigt privat så jag kan inte ta det här i bloggen. 

Jag vill bara säga att jag har bestämt mig att aldrig någonsin tillåta någon bestämma eller dirigera mitt liv!!! 



Nu tillbaka till det roliga. Jag hade fantastiska 4dagar i Helsinki och som vanligt så kunde jag spendera det med någon för att jag hade hela dagarna fria men det blev som det alltid blir: det blev inte det!

Just nu tycker jag att mitt jobb är fantastisk i att skicka mig lång borta från platsen jag vill inte vara och att ge mig en hell vecka i Göteborg. Tro mig när jag säger: jag behöver det mera än någonsin!!!

Lite bilder från nytt äckliga året!!!

















Yes, true story!!! 

Exaktly how I felt!!!
Say hallo to my inner child 
This is how I feel!!!!
 

Och detta gjorde min dag efter det:


Jag var i tomtens officiella flygplats!!!! 
Hahahahahahahaha älskar det!!!





Sant eller hur?

❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0