Oslo?

Hej alla fantastiska läsare!

Det är jätte storm i Göteborg om ni vet så vi landade i Oslo efter en tappert försöka att landa en gång i det enorma stormen. Det var en upplevelse. Hur många kan säga att de var 500 meter ifrån att landa i en av de kraftigaste stormarna sedan 20 år och lyfte före tuch down för att landa en 30 minuter senare i Oslo?!!! 

Det ska vara så, man ska få all erfarenhet här i livet före det är dags att lämna det! 




Just nu ligger jag på en mysigt Hotel i Oslo någonstans och njuter av min säng. Snart ska jag flyga hem och kramas med Stellinko, mammas party tjejen. 

Nu ska jag fortsätta att myssa .......



Mys rummet i Thon Hotel





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0