Tårar!





Hej alla fantastiska läsare. 
Jag såg den igår (bilden övan) och blev genast ledsen. Jag älskar att det finns sånt kärlek men jag hatar att jag har inte hittat det. 


Jag har kommit fram till några saker, vet inte om det stämmer med andra men för mig gör det.

Vad är meningen med livet? När är man lyckligt ?

: Att vara lyckligt är att älska den man vill älska för att om man älskar inte den man vill älska och är bara älskat kommer man att söka efter sin kärlek och kommer aldrig att vara lyckligt tills man har hittat den. 



Om jag få inte älska den jag vill kommer jag att vara för alltid olyckligt och kommer alltid att blicka tillbaka till den jag ville älska eller så kommer jag att inbilla mig att min nästa stora kärlek kommer att komma. 

Jag har alltid trott att man har en halva någonstans i världen. Om man träffar den så måste man göra allt för att behålla den annars så lättar man vidare och inbildar sig att om man har hittat kärleken en gång kan man alltid hitta den en gång till! Fel!!! 
Vissa människor hittar aldrig den riktiga kärlek och försöker anpassa sig med det de har för tillfället och det är just därför att de kan aldrig sluta lätta och vara olyckliga. 

När man har en sjukling till kärlek så fatar den ingenting och fakar up allt istället så blir man olyckligt hur som helst!







Meau!!!❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0