Lovely❤️


Hur mår mina älsklingar? 

Jag har nyss avklarat min lunch efter en lång dag på vägarna och nu är jag på väg till jobbet. 

Jag har inte mycket mera att säga än att jag ska bara visa lite bilder❤️




Världens underbaraste platsen!!! Jag vill leva där för resten av mitt liv!!!


Hälso affären som var 200 meter från där jag bodde. 


Man kunde beställa och äta maten där. 
Jag måste säga att jag var i 10000 himlen. 



Det är det mest kända pointen från den platsen: kunde inte vänta på kö som skulle ta mig över 40 min för att ta en bild utan någon turist.





Min favorit från ön!! Det är någonting med cocco i 


Marinan!



På väg till värdens godaste Gropersandwich  


Jag kunde inte välja så jag beställde två saker för att jag visste inte om jag skulle kunna åka tillbaka där för att smaka allt annat:-) 


Maten var mera än fabulous!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0