Regn!

Hej alla glada!
Hoppas att ni alla mår bra och har det mysigt i era sängar så här sen in i dagen för att njuta av regnet. 

Jag är på väg till skolan( den obligatoriska) och ska träffa alla underbara kollegor. 

Jag har varit i Miami och i Key West så jag hade fantastisk tid, tid som jag kommer aldrig att glömma och människor som jag kommer att behålla för resten av mitt liv på ett eller annat sätt.

Jag kan bara visa er massor med bilder och berätta lite under bilderna på vad det gäller angående just denna bild. 
Detta upplevelse blev upplevelse nummer 1 i mitt liv så jag är fortfarande i just denna läge då jag bara försvinner i mina tankar. 


Mitt över oceanen!!


Just den fennan som knappt syns bakom smala pinnen mellan de två träden är just Obamas Air Force one!!! 







Enter Miami blev det att hyra en cab och köra ner till den favorita platsen som man har bara hört talas om och som kommer att bli min framtida bostads stad!!!

Vägen var hur fantastisk som helst!



Kunde inte sluta ta bilder!



Jag är så glad att man bestämde sig att göra det!!!

Super trött och Jetlagd men på väg!!! 


Gamla tåg vägen som man har hört talas om och som visas i filmen med Arnold!!!

Det är då ingen UFO som jag trodde, tydligen är det väder ballong!!! 


Vägen tog 4,5 timmar för att jag var hungri och torsdag och alldeles för nyfiken av det ena och det andra:-)


Min första turist måste mat och drink!!


Tunna med Bahama Mama drink!!


Kvällen i eran: jag vet inte men det första som lyste och hade människor på. Det råkade vara mitt i lilla centrum som jag gick rund i på en cykel. 





Folk fiskade här kl 02:00 på kvällen :-)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0