God morgon!


On My way! 

Yes jag är på väg till jobbet klockan är strax efter 06:00!
Jag ska jobba, jobba, jobba! 

Efter jobbet ska jag träna(medan jag väntar på min flyg) duscha och åka hem. Saknar min älskling, mamma, syran och Valpen! 

Jag ska baka och tvätta samt städa. Kanske inte så intressant men man måste göra det. Hoppas dagen ger positivitet och roliga mine. Jag hade verkligen väldigt intressant samtal igår med fantastisk smarta människor och jag kan knappt hålla mig för att analysera samtalet gång på gång på gång. Jag åt middag med väldigt intressanta människor. Bara så där! 

Ha en underbar dag alla fantastiska läsare❤️





New York från ovan! 





De som kan New York vet vad de ser❤️











Gud vad jag saknar denna fantastiska plats!!! 

I år hade jag en av de mest minnesvärda sommar!!! 

Nya planer på gång som kommer att vara för livet! 



Min älskade sushi som existerar bara där! Ingen ingenstans kan ens komma i närheten av den här sushi, någonsin! 



Min favorit cherry blossom ❤️
Specialt gjort för mig! 



Och den där är den nya tillkomna favoriten. Varje tugga är en annan upplevelse!!!! 


Så började man dagen där! 



Det kalas för söndags regeln( där alltså😜)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0