Halloween 🎃


Hej alla fantastiska människor! 

Happy Halloween🎃🕸🕷

Jag är på väg till jobbet och ville bara önska alla fantastisk dag och med mycket roliga och underbara stunder. 

Har ingenting annat för mig men tänkte bara vissa lite bilder från min fantastiska  Katiadag som jag hade föra veckan. 


Det blev hella 6 mini som jag åt!!!


De här var mina, bilden över åt jag med Hanton!!! 



Sen blev det Indisk! 



Villa och sen var det bio! The marsian! 
Fantastisk film. 


Kolla Gud vad hon är duktigt. Nicole min systers dotter. 

Väntar fortfarande bilder från min älskling så att jag kan se hur hon ser ut idag. 

Älskar Stella så mycket men kan inte vara med henne iår. 

Hoppas alla har en fantastisk Halloween. Love you al❤️
Happy birthday Janny!



Söta lilla saken ❤️

Kommentarer
Postat av: Anonym

Chatjaaaaa poiseee

2015-12-04 @ 23:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0