Lördag


Nu ska jag spendera lördagen på
det bästa möjliga sätet. 

Jag har min bok och har blivit kvar i Stockholm. Så idag ska jag bara njuta av min dag. Det står mycket på schemat faktiskt och jag vet inte vad jag ska hinna med och om jag ens orkar göra någonting av det. Tänkte ta en åk till Barkarby och sen en bio med lite mat före det och det låter jätte bra men sen så funderar jag hur mycket folk det finns  där för att igår var det löning! 

Jag ska vara super tidigt imorgon så jag få göra bäst i att bestämma mig snabbt för att kl 19:00 ska jag vara i horisontell lägge! 

Ha en fantastisk lördag alla underbara läsare❤️



Norge! 








Det var så vackert där! Det är det fast varje gång !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0