Sjuk?

Hej alla fantastiska människor! 

Jag är hemma och opererat! Gud vad ont det gör!!! Jag kan knappt gapa för att få in tandborsten i munnen. Jag är uppsvullen som en hamster och har en lätt kroppstemperatur ökning. Dricker nypon sopa och försöker intala mig att jag kan bli mätt på det. Jag har fått förbjud att jobba så jag välkomnar en hel vecka hemma. Lite tråkigt faktisk för att jag såg fram emot att både jobba och träna samt några utekvällar med mya och spännande människor ute i Stockholm. 
Ja, ja det händer alltid någonting sånt med mig just då jag planerar fina saker för mig. 

Nu ska jag ta och gussa in mig i sängen med min bok och bara njuta av min nypon sopa samt min braskamin som låter så jätte härligt. 

Njut alla underbara❤️








Men shhhhhhh vi ska se på film nu!!!! 


SHHHHHHHHHH!!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0