Hemma

Hej alla fantastiska läsare❤️

Jag hade köpt nya träningsskor och jag brukar köpa en och samma model sen 6-7år tillbaka pga fot hållningen så denna år denna model skapade stort problem åt mina fötter. Jag fick inflammation i hälen så idag var jag och byte skor. Det tog 



Denna märke hade jag aldrig hört talas om men fick veta att bara professionella  sprinter köper de. Jag tränar jätte mycket och mest kör jag kondition. Jag behöver skor som detta så jag var tvungen att ha de. Jag tycker att färgen suger fet men de skor som jag behöver för mina fötter ger mig inte så stor urval som jag kan välja mellan. 

Det blir intressant att känna hur de siter på fötterna efter 25km långpromenad som jag gick igår. 









Saknar min underbara sommar!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0