Jobba, jobba, jobba

Hej alla fantastiska! 
 Jag bara jobbar och jobbar men jag vet att det kommer att koma tillbaka till mig en dag. Har ingen bråttom någonstans. Jag pratade med en mycket smart människa idag och jag har blivit genast mycket positivare och har fått en gnista inom mig att leva och njuta igen. 

Just nu ligger jag med laptopen och planerar samt bokat jag lite saker. Det har jag aldrig gjort förr någonting bara för mig, men nu ska Katia börja leva! 

Snart blir det jobba så jag har lite till jobb framför datan och sen så måste  jag göra mig klart. 
Tack mina fantastiska vänner som gör så fina saker för mig. Tack för att ni är alltid där för mig. 

Älskar dig gumman min❤️❤️❤️







Alla ni haters har jag bara en sak att säga till er: Karma is a bich 

Nu vet vilka ni er! Med det nu visar till mig hur mycket ni bryr er inte eller hur och på vilken sett ni vill komma åt mig och skada mig, ni gör mig bara starkare. 

Till visa av er:
 era närmaste har kommit och sagt saker åt mig angående er som ni skulle bara gapa stort efter ! 
De har förrådd er, de som ni ger mat och tak över huvudet. 

Tack snälla livet som har alltid varit på min sida. Bra saker händer bra människor. 
Hahahha det finns karma och jag respekterar den och är enormt tacksamt för det. 

Hahahahaha 



Yes! Jag ska nu leva efter det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0