Well....

Halloi alla underbara människor! 
Jag har varit lite upptagen med att jobba så det var jätte svårt att hinna med bloggen den här gången. Jag har varit lite runt om i världen och min turné fortsätter vidare. Jag har varit två gånger i LAS Palmas sen så jobbade jag jätte mycket i Köpenhamn och jag älskar det att alla snyggingar fins just i Köpenhamn ;)
(alla vet ju det väll, eller hur?)

Nu next är det Köpenhamn och där finns det en fantastisk spa som man få helt gratis och rätt att njuta av :)

Hotellet är förstklassigt och efter det är det Helsinki och sen blir det Dubai❤️
Gud vad jag älskar mitt liv just nu❤️

Jag har kanske hittills den bästa månad ever

Nu ska jag bara njuta några timmar i Köpenhamns flygplats med mina favoriter och spana på folk. 








Hahahaha


Breakfast!!! (But not today)



Love this last dinner 
(Still not today)




This was just delisiose!


Och här vinner Katia 2 flashroyals

Yes, I'm always lucky! Have been and will be! 
There is no one that has than that: 
2 flush royal in one day and in the same place! 
No one but me!!!❤️






Här igenom flög jag som Superman!!
It was amazing!!! Fri as a bird and flying like a Superman.


Hemma! 
Jag saknar mitt hem. Ikväll så kommer jag hem min älskling. 
❤️❤️❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0